בין אם אתם חדשים בתחום או שאתם יוצרים כבר לידים, אסביר כיצד לבנות את המשפך של יצירת לידים ולעזור לכם לרכוש לידים וליצור מודל הערכת לידים יעיל שיעזור לכם למצוא קונים – לקוחות מוכנים לעסק שלכם.

לפני שנדבר מתי הגיוני לקנות לידים ועל מה אתה צריך להיזהר, אנו נסתכל על הצעדים החשובים ביותר בקניית לידים.

לאחר שבחרת את לוגיקת רכישת הלידים בה אתה עומד להשתמש, השאר יהיה הרבה יותר פשוט 🙂

קודם כל, עליך להחליט אילו לידים אתה רוצה לקנות ובאיזה מבנה מחירים תשתמש. החליטו על מספר הלידים שקנו והחליטו אם לקנות לידים בכל שבוע או בכל חודש באופן קבוע.

אם אתם מתכננים לנהל עסק  לטווח ארוך

היו מוכנים להשקיע  במציאת ועבודה עם הקונים המובילים שלכם. אולי אפילו תרצה לעבוד עם חברת לידים שמייצרת את הכנסותיה ממכירת לידים. אם תחליט לקנות לידים, כנראה שאתה צריך אסטרטגיית יחסי ציבור חזקה. ואם ברצונך לסגור לידים נוספים, וודא כי הלידים שאתה קונה עומדים בכל הקריטריונים המפורטים לעיל. נניח שאתה רוצה שהפניות שלך יבואו מחברה גדולה, וגילית כי לידים שעשויים לבצע פעולות מסוימות באתר שלך נוטים יותר להמיר. אם אתה יודע שהסיכוי הגבוה ביותר ללקוחות שלך יבצע רכישה, תוכל להפנות את השיווק שלך אל לידים אלה ולהפנות את מאמצי הטיפוח לשם. ואם צוות השיווק שלך יודע שמובילים אלו סביר להניח שהם יבצעו רכישות, הם יכולים לקבל את ההחלטה למקד את הלידים הטובים ביותר עבורך. לאחר שתגדיר את הצעת הלידים שלך וקבעת בדיוק כיצד לרכוש לידים, השלב הבא הוא בניית רשת קונים עבור כל ליד שתקנה. חלק מחברות ההובלה הגדולות והטובות ביותר בונות רשתות קונים משלהן, החל מקומץ קונים שונים. קונים קמעונאיים הם לרוב הקונים המובילים בשכר הגבוה ביותר בשוק מכיוון שהם משתמשי הקצה, אך הם מגדירים צרכים להוביל שלעתים מגבילים את מספר הלידים שניתן למכור להם. לרוב הם מוגבלים מבחינה גיאוגרפית ולעתים קרובות נועדו להגביל את צרכיהם ללידים אליהם ניתן למכור. זה לא מחייב אותך לשמור על מאמצי השיווק שלך, אלא מאפשר לך להשתמש ברוכשי הרשת שלך כדי למצוא את ספק השירות שממנו לקנות את ההפניות.

אתה יכול לקנות לידים מרשימה כך שתוכל להרחיב באופן מיידי עם טווח השיווק

כגון מדיה חברתית, דוא"ל וצורות אחרות של יחסי ציבור. כמו- CPC, ישנן דרכים לספקים לבצע הונאה על ידי יצירת לידים ומערבב מקור ליד עם הפניות מונעות חיפוש כדי להרוויח לעצמם רווח גבוה יותר. ישנן גם דרכים בהן ספקים מבצעים הונאה עם עלות לקליק, כמו יצירת לידים ומערבבים אותו עם הפניה אחרת כדי להוביל הפניות לחיפוש או להשיג רווחים גבוהים יותר עבור הספק.

כמובן

רכישת לידים אינה הבחירה היחידה אם אין לך ערוצים אחרים לייצר לידים (כלומר לקוחות פוטנציאליים). מצד שני, ישנן דרכים אחרות לבנות משפך משלך לייצור לידים לשיווק העסק שלך. המשפך, המכונה גם "משפך לידים", הוא תהליך יצירת הפניות, למשל עבור הלקוח הפוטנציאלי. אבל זה דורש הרבה יותר משאבים מרכישת לידים פשוטה.